Jak poprawić swoje samopoczucie

Jak poprawić swoje samopoczucie Na poprawę samopoczucia wpływa bardzo wiele czynników. Wszystko to oparte jednak jest na czerpaniu przyjemności z życia i relaksacji. Poniżej znajdziesz praktyczne porady, jak wprawić się w świetny nastrój i zrelaksować się. Dotrzyj do swych przyjaciół oraz rodziny. Porozmawiaj z innymi – twoi przyjaciele, jak i rodzina są w szczególności ważni. Najlepiej jest rozmawiać twarzą w twarz, a nie przez telefon. Musisz odciążyć swoje obawy wiążące się z ludźmi na których Ci zależy i z ludźmi, którzy są z tobą. Otwórz linie komunikacji i buduj swoje relacje z innymi. Oni docenią czas jaki został poświęcony, aby utrzymać silny związek. Postaraj się podzielić się miłością z innymi i poczuj miłość, która do ciebie powraca. Wsłuchaj się we wnętrze swojego ciała. Poczuj swoje ciało, aby zorientować się, w jaki sposób stres wpływa na nie każdego dnia. Zwróć uwagę na napięcie i gdzie się ono znajduje – szyja, ramiona, głowa, a może to coś innego? Porozciągaj swoje plecy lub usiądź na podłodze. Weź głęboki oddech i poczuj napięcie, które ucieka przez palce, po drodze przez skórę głowy i poczuj, jak twoje ciało na to reaguje. Zrelaksuj swoje ciało ciepłem. Umieść ciepły okład na szyi oraz na ramionach i pozostaw na czas około 5 – 10 minut. Zadbaj o to, żeby nie był zbyt gorący – tylko ciepły na tyle, aby uspokoić twoje ciało za pomocą ciepła. Zamknij oczy i zrelaksuj się, umieść okład na twarzy, szyi, górnej części klatki piersiowej i mięśniach pleców. Bądź świadoma, że przynosić ciepło na ciało oraz umysł. Pozostań w teraźniejszości i pozwól sobie, aby uspokoić swój umysł oraz przywrócić spokój. Poczuj jasność w głowie, by zrozumieć jak twoje ciało się relaksuje. Rozładowanie napięcia. Postaraj się śmiać każdego dnia, aby zmniejszyć nacisk wysiłku, który musisz wykonywać Znajdź coś, co sprawia, że ​​można się pośmiać – kota czy inne zwierzątko, śmieszne klipy na YouTube, bajki lub komedie. Śmiech sprawia, że porusza się całe ciało, pompowana jest krew i wydzielają się endorfiny, które sprawiają, że stajesz się zrelaksowana oraz szczęśliwa. Są to kluczowe wskazówki, dzięki którym można osiągnąć pełen relaks, podobnie jak biorąc urlop oraz korzystając z wyjazdu do ulubionego kurortu. To samo możesz osiągnąć bez wychodzenia z własnego domu lub poświęcenia czasu na pracę. Te kroki są proste, ekonomiczne oraz można poprzez nie mieć całkowity i skuteczny relaks bez wysiłku.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes